Literárny klub Omega je neformálne združenie literárnych tvorcov a priaznivcov literatúry
pôsobí pri Verejnej knižnici Michala Rešetku v Trenčíne.

8. februára 2016

Erotické blúznenie

(Poviedka)

O niekoľko dní bude Valentína. Je to sviatok zaľúbených, ktorý sa už udomácnil aj u nás...

Dve srdcia
Predo mnou stojí nádherne dekorovaná posteľ s veselými obliečkami a erotickým nádychom, so slovami  LÁSKA ...... LOVE ...... AMOUR ..... AMORE ..... LIEBE.

Táto posteľ to priam evokovala. Hlavou mi preblesla erotická myšlienka na krásneho muža.  Pri tej posteli s erotickým nábojom stál práve „On“, môj idol, už na prvý pohľad. Dobre stavaná mužská postava. Výšku odhadujem na 185 cm, postava štíhla, vyšportovaná, ideálna na túlenie sa v tej úžasnej posteli. Myšlienky mi behali hlavou ako IC na trati Bratislava – Košice. Emócie mi vtlačili rumelku do líc, zrýchľovalo sa mi dýchanie.


Boli sme tu sami, len „On“ a ja. Podišla som bližšie k nemu. Ako skúsená žena som si ho otočila jemne k sebe. Neprotestoval. Stál a čakal, ako sa bude táto chvíľa vyvíjať. Pomaly, pomaličky som rozopla jeden gombík za druhým, začala som ho vyzliekať. Stál bez pohnutia. Čakal, čo sa bude diať. Jeho telo sa belelo spod odevu. Detailne  som si uvedomovala jeho jemnú pokožku, ktorá ma začínala fascinovať. Vyzliekla som mu vrchnú časť oblečenia. Odhalila sa pevnosť jeho tela, krásne pevné ramená. Môj pohľad spočinul na jeho hrudi, ktorá bola pripravená prijať ma. Brušné svaly krásne vytvarované, jedna tehlička vedľa druhej. Srdce mi začalo silnejšie biť a krvný tlak stúpal. Zahnala som dotieravú erotickú myšlienku, ale tá sa mi odrazom, ako z trampolíny, rýchlo vrátila späť.

Ach, to je telo! Vzdychla som si. Taká nádhera! Potiahla som druhý rukáv a vrchná časť tela bolo úplne obnažená.  So zrýchleným dychom som sa zľahka oprela o neho. Môj pohyb ho posunul smerom na posteľ. Jeho pohyb ma zmiatol a v snahe zachytiť ho, vkĺzla som rukou do jeho rozkroku. Napätie vo mne rástlo. Jeho výbava bola hodná celej tej nádherne mužnej postavy a pevných údov. Pošteklilo ma v podbrušku a celým telom mi prebehlo elektrické napätie. Objala som ho aj druhou rukou a pomohla som mu narovnať sa. Zostali sme chvíľu stáť, len tak, „On“ a ja. 

Pozerala som sa do jeho hlbokých  orieškových očí s nenormálne dlhými mihalnicami. Nejedna dievčina by mu ich mohla úprimne závidieť. Jeho tvár bola s veľkou precíznosťou modelovaná ostrými črtami. Zdalo sa mi, akoby som ho svojím správaním trochu zneistila, no nič nepovedal. Vnímala som jeho pevné telo, uprený zrak a údy napnuté ako struny. Stotožňujúce sa s vyšportovaným  telom športovca ľahkej atletiky alebo športovca gymnastiky. Ideál mužnosti a krásy, s pravidelnými črtami a s postavou manekýna. Ako v tranze som neustále vnímala jeho prednosti a prechádzala mnou slastná chuť erotiky.

V tomto ošiali môjho erotického stupňovania vkročil celkom nečakane muž do miestnosti. Môj pohľad spolu s mojimi myšlienkami boli ešte stále pri „Ňom“. Prichádzajúci muž podišiel bližšie ku mne a niečo ticho povedal. Vyrušená a sklamaná som na neho vrhla odmeraný pohľad. Dala som mu najavo, že vstúpil v nevhodnej chvíli. Otrávená som pozrela smerom na muža a hodnotila jeho sexepíl a tiež jeho postavu. Nemal nič totožné s mojím modelom. Bol malý, územčistý, s nabúchaným telom a krátkym mohutným krkom býka, ktorý bol odpudzujúco potetovaný. Obkračoval si tučné krátke nohy a pri chôdzi sa prevaľoval z boka na bok. Vyholená lebka sa leskla ako vyleštená antikorová misa. Pohľad na neho mi rýchlo stlmil zmyselnosť erotického opojenia. S nechuťou som sa ho spýtala, čo by potreboval a pokračovala som v prezliekaní „Jeho“, môjho ideálu muža a sexuálneho idola. „On“ len ticho stál a dal sa prezliekať, otáčať a držať v rozkroku. Upraveného  som ho postavila do výkladu obchodu a venovala sa neatraktívnemu mužovi...

Lýdia Šimková

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ak chcete pridať svoj komentár k článku, nech sa páči.
Diskusia je moderovaná, komentár preto nebude publikovaný hneď,
ale až po jeho schválení administrátorom.
Ďakujeme.